STRIKK

mandag 8. juni 2015

DRØMMEFANGER MED VÆRBITT DETALJ

Drømmefangere med værbitt kvist fra naturen, 
er absolutt min favoritt.

Formen på kvisten er med på å bestemme slutt resultatet,
så du vet aldri hvordan den vil komme til å se ut før du er ferdig med den :) 



Her ser dere litt av min fremgangsmåte når jeg lager
drømmefanger med kvist.

Først vikler jeg ønsket bånd eller tråd rundt ringen.
Så prøver jeg meg frem for å se hvordan kvisten best passer.

Når du henger på tråd eller bånd med fjær,
må du bestemme deg for hvilke form du ønsker fjærene skal danne nederst.

Her har jeg latt fjærene gå ned i en spiss.

Ønsker du å putte på mer stæsj, så gjør du det etter at fjærene er på plass.


Bare elsker denne drømmefangeren !!
Den fine kvisten er funnet på en av turene mine i nærområdet.

Det gjelder å ha øynene med seg når en rusler ute i naturen.
Skattene ligger der, du må finne de :)

--------------------------------------------------

NOE Design
takker deg for besøket.

På gjensyn !!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar