STRIKK

søndag 3. juli 2016

MARIUS genser - min aller første

Midt i desember 2015
fikk jeg virkelig følelsen av å ville begynne å strikke...
Jeg ville strikke noe annet en grytekluter og kjøkkenkluter som er kjapt 
og super greit å strikke som en avkobling.

Jeg ønsket meg en Marius-genser, og var på nippen til å fri til min 
strikkeglade tante, men jeg skulle overbevise meg selv om 
at dette kunne også jeg klare :)

OG DET GJORDE JEG !!!!!



Etter tre uker kunne jeg trekke ut pinnene og 
klappe meg selv på skulderen for godt gjennomført egenstrikka mariusgenser :)

Den er ikke uten feil, 
men den er strikket av meg til meg !!!




Jeg er fornøyd med fargene og sidden jeg valgte,
og denne har jeg brukt mye.

Strikket i str L fra Marius boka i ADORE på pinner nr 3 1/2
Jeg sløyfet perlestrikk og innsving i livet, og strikket den ca 15 cm lenger.



NOE design
Heidi Karin Vange


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar