STRIKK

tirsdag 2. juni 2015

LITT OM MEG OG OM DET Å HA EN HOBBY

HEI  !!

Først må jeg få ønske deg velkommen til min blogg :)
Håper jeg med tid og stunder, kan inspirere nettopp deg med mine påfunn :)

Litt om meg !!

Jeg er vestlending, er hjemmeværende grunnet kronisk sykdom,
burde vært voksen for lengst, alltid vært glad i form og farge (hvis svart og hvit er farge da)
og som alltid har være litt kreativ...

Jeg har malt utallige vegger opp gjennom årene.
Elsker å se den forandringen som skjer med et rom eller et møbel,
når fargenyansen forandres...
Jeg har laget dekorasjoner og kranser med tørkede blomster.
Jeg har støpt i gips og sement,
og jeg har til og med tatt kurs i negledesig og har papirer og godkjenning på det :)

Egentlig skulle jeg vel ha strikket, sydd og heklet,
for det er det som har fulgt meg opp gjennom årene i min nærmeste familien.
Jeg har både strikket og sydd litt opp gjennom,
men jeg svermer heller til oppussing av vegger og møbler og litt andre ting.

Jeg har et stort ønske om å lage møbler, men mangler en plass jeg kan stå å jobbe innendørs.
Som Vestlending,
bør en ha tak over hode i tilfelle regnet setter inn :)))

Har forresten laget meg to sofabord og ett spisebord,
så jeg har da prøvd meg som
 møbelsnekker :)))

Har også vært med på å renovere gamle stoler og sofaer,
og jammen er det en tung og krevende jobb.

----------------------------------------

Nå er jeg kommet der hen at en hobby MÅ etableres,
så jeg har leitet og lurt litt....
Foreløpig har jeg landet på drømmefangere, veggdekor av drivved,
armbånd, smykker og øredobber.

Dette er en hobby som ikke krever all verden av plass,
og en hobby kroppen min kan takler bedre enn om jeg skulle ha satset på
møbel snekkring :)))

Jeg er på gli og jeg er i gang med å lande på noe jeg kan trives med,
og som kan få igang mitt ønske om en mer kreativ hverdag !!

------------------------------------------------------------------------------------------------

NOE Design
takker så mye for ditt besøk !!

På gjensyn :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar